Snowboardtävling

Kollar på The Simpsons, det är som gjort för mig. Gjorde nationella provet idag, eller ja.. ett av dem. Tror det gick ganska bra. Kännes så iallafall! Var bara provet och en NO lektion idag så det var riktigt skönt. Sedan kom jag på att hallå? Jag ska till åre om tre dagar. TRE dagar!! Längtar riktigt mycket. Har inte ens packat så det är väl vad jag kommer att sysselsätta mig med ikväll, skall på Nickis tjejmiddag imorgon och sova hos Julis på Lördag så någon annan dag kommer jag inte hinna.
Blev även tillfrågad om att vara med i en snowboard tävligt och självklart skall jag det! Nu blev det väldigt mycket information i samma inlägg. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0